Subject: Tartu mnt 63 büroohoone muudatusporjekt
From: "Juulia Aliide Salulaid" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Tallinna Linnaplaneerimise Amet" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 09:49:23 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist!

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Tartu mnt 63 büroohoone 
muudatusporjekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad ka 
ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17 
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“ 
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks 
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule 
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu 
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud 
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti 
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 23.08.2024.

Muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211150/EP211150255222.zip

(leitav ka manuses)

Lugupidamisega

Juulia Aliide Salulaid

Menetleja

Ehitusosakond

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

6404314

From: Tarmo Tammemäe <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 3:30 PM
To: Juulia Aliide Salulaid <[email-masked]>
Cc: Marek Soop <[email-masked]>
Subject: Re: TLPA vastus Tartu mnt 63 büroohoone muudatusporjektile
Importance: High

Tere

Tagastan Tartu mnt 63, Tallinn büroohoone muudatusprojekti menetlusse ehk 
Tallinna Linnaplaneerimise Ametile kooskõlastamiseks.

Alloleva kirjaga tagastasite projekti koos Päästeameti poolse märkusega. 
Juhin tähelepanu, et muudatusprojektiga esitatakse ainult need projektiosad, 
mis on ehitusprojektis muutunud. Päästeameti poolt esitatud märkus, et 
tuleohutuse osa on esitamata ei ole otseselt märkus muudatusprojekti 
muudatuste kohta kuna muudatusprojekti seletuskirjas on öeldud, et hoone 
tuleohutuse osa ei muudeta.

Rääkisin antud küsimuse läbi Päästeameti Põhja päästekeskuse 
ohutusjärelvalve büroo peainspektor Vassil Hartšukiga ning leppisime kokku, 
et tagastan muudatusprojekti samal kujul Tallinna Linnaplaneerimise Ametile 
kooskõlastamiseks ning lisan lisadokumendina kaasa kehtiva ehitusloa 
projekti tuleohutuse osa projekti.

Nii muudatusprojekt kui tuleohutuse osa ehitusloa projekt on lisatud 
kirjale.

Palun teavitada, kui projekt on uuesti menetlusse võetud ning milline on 
antud menetlusringi tähtaeg.

Tervitades,

Tarmo Tammemäe

VH KV001 OÜ esindaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56209020